Никој не сака да ги купи остатоците од авионот со кој Иво Санадер леташе во Рим, Виена и Милано

Стечајниот управник на „Геофот д.о.о.“, компанија во сопственост на претприемачот Звонко Биљецки и соработник на поранешниот премиер Иво Санадер, извести дека на првата аукција за продажба на авионот „Цесна 551“ немало заинтересирани страни и дека крајниот рок за нова аукција е 9 јули.

Стечајот на „Геофот д.о.о.“ е отворен во 2018 година и утврден е долг од приближно 38,8 милиони куни. Според документите, главниот дел од подвижниот имот на банкротираната компанија се состои од авиони „Цесна 551 Цитатион II“ и два авиони „Пајпер ПА 31 Т1“, кои, како што е наведено, биле уредно регистрирани во Главната книга на хрватскиот регистар на цивилни воздухоплови со националното знаме и регистарските ознаки.

 

Цесна пронајдена без мотор, други два заглавени во Саудиска Арабија

Претходните извештаи од стечајниот управник наведуваа дека најголемиот дел од стечајната маса на должникот се состои од три авиони кои не можат да се продадат „бидејќи не е можно да се добијат во посед“, а во извештајот од минатата година исто така беше наведено дека тие не можат да се исплатат бидејќи не е контактиран експерт за да ги процени.


 

Сепак, кон средината на септември минатата година, беше закажано рочиште за да се утврди вредноста на авионот Цесна 551 Ситиејшн II, „пронајден“ речиси шест години по поднесувањето на стечајот и од кој, според извештаите, останал само трупот бидејќи моторот бил отстранет, а поправката била оценета како непрофитабилна.

Овој авион бил проценет на 10.500 евра плус ДДВ, според последниот извештај од стечајниот управник. Од друга страна, според извештајот од 2018 година, два Пајпера со камери и системи за навигација биле во Саудиска Арабија во летачка состојба во тоа време, но сепак морале да платат надомест за складирање од околу 200.000 долари.

„Во врска со нивното преземање од страна на потенцијални купувачи, мора да се напомене дека ова е под знак прашалник бидејќи главната причина за останувањето на авионите во Саудиска Арабија е нецелосноста на работата преземена од банкротираниот должник, што е неприфатливо според деловната пракса во Саудиска Арабија. Проценка на вредноста на самите авиони во моментов не е можна, во согласност со горенаведеното“, се нагласуваше во извештајот во тоа време.

38,8 милиони куни долгови

Продажбата на средствата на „Геофото“ следеше откако беше отворена стечајна постапка против компанијата во јуни 2018 година со неплатени обврски кои изнесуваа дури 38,8 милиони куни, што е за 22 милиони куни повеќе од акционерскиот капитал.

Сопственикот на „Геофото“, Звонко Биљецки, е наведен во судскиот регистар како директор, прокурист, член или претседател на одборот на десет компании, од кои најпознатата добила договори вредни повеќе милиони куни од државата.

Биљецки, како што беше објавено во медиумите, бил познат и како лице блиско до поранешниот премиер Иво Санадер, кого го ангажирал како советник и наводно му плаќал десетици илјади куни месечно за неговите консултантски услуги. Според медиумските извештаи, Санадер често ги користел авионите на компанијата на Биљецки за летови до европски дестинации, Милано, Рим и Виена. (4news)

Можеби ќе ве интересира
Close
Back to top button
Close