Терапија го поздрави гостувањето на Грејс Џонс: Нејзината музичка и уметничка кариера ја направи револуционерна фигура во светот на музиката и уметноста.

Скопје, ќе ја угости Grace Jones, една од најголемите музички и уметнички икони на сите времиња. Овој спектакуларен концерт е дел од фестивалот Skopje Calling 2024 и ќе се одржи на 6 јули на АРМ стадионот.

Grace Jones, позната по нејзиниот уникатен стил и енергични настапи, ќе ја донесе својата магија во Скопје со 90-минутно шоу заедно со нејзиниот бенд. Нема друг артист кој може толку аргументирано да изнесе толку многу различни и заслужени епитети како Grace Jones. Нејзината музичка и уметничка кариера ја направи револуционерна фигура во светот на музиката и уметноста.

Концертот на Grace Jones во Skopje Calling 2024 доби поддршка и од многу културни платформи и организации како Terapija, кои на своите социјални мрежи ја истакнаа важноста за организирање вакви настани.

-Браво Avalon Produkcija 👏 затоа што сѐ уште се трудите да не одржите во живот иако со години сме на апарати, во смисла на културен живот и светски перформанси – велат од Терапија.

Уредниците и соработниците на Pitchfork минатата година по повод Месецот на гордоста составија листа од 50 песни од изминатите 50 години, по немирите во Стоунвол, кои зборуваат за влијанието на ЛГБТК+ културата и перспективите на мејнстримот. Во рамки на 50-те песни беше и „Повлечете се од браникот“ од 1981 година на Грејс Џонс.

“Темата на „Повлечете се до браникот“ нашироко се толкува како анален секс, орален секс и, добро, едноставно паркирање на автомобил. Но, тука се крие итрата, трансгресивна моќ на Грејс Џонс: помеѓу нејзината остроумна смисла за хумор и уживањето во спектаклот, јамајканската поп иконоборка никогаш не била опкружена со слаби морални кодекси кои држат бисери, дури и ако тие исти кодови најверојатно се играат улога во брзата забрана на мејнстрим радиото на песната поради нејзината „блудна содржина“. (На крајот на краиштата, беше објавена годината на инаугурацијата на Реган.)

Уметноста со жанровски скокови на Џонс и донесе тврдоглава ЛГБТК+ фанови уште од првиот ден, најмногу поради нејзината многу невообичаена дивадом. Со радосно поигрување со машките и женските конвенции, таа и понуди на својата квир публика перформанс кој постојано се развива во кој може да ја препознае сопствената сексуална флуидност. „Бампер“ накратко ја доловува протеинската мешавина на разиграност и агресивност на Џонс, истовремено несериозно и сериозно. Тоа е маестрален удар на двоен ангажман кој, со својата завртена реге-диско заднина и изриканите играчки игри на Џонс, навистина бара само една работа од вас: да се движите” напишаа тие за песната.

 

За W-Magazine, пак, името Грејс Џонс е синоним за индивидуалност и око што ги крши границите за модата, музиката и уметноста.

“Родена на Јамајка, пејачката, супермодел и актерка се преселила со своето семејство во Њујорк како тинејџерка во 1960-тите, и брзо била вовлечена во социјалната сцена – каде што се истакнала по својата единствена, извонредна личност и идиосинкратски изглед. До 18-та година како модел почнала да работи со дизајнери како Ив Сен Лоран во Париз и со фотографи како Хелмут Њутн, Гај Бурден и Ханс Феурер, кои беа предизвикани од нејзиниот андроген стил и смели карактеристики.

Во доцните 70-ти, веќе имаше и успешна пејачка кариера, што на крајот ја доведе до Студио 54, каде што ќе стане заштитничка и на диско музиката и на стилот. 10 години подоцна ќе ја добие својата прва голема актерска улога како Бонд девојка во A View to a Kill заедно со Роџер Мур, докажувајќи дека навистина може да направи се. На 75-годишна возраст, Џонс е сè уште храбра и активна како и секогаш, со наелектризирани дефилеа на модните писти и појавувања на црвениот тепих кои продолжуваат да го подигнуваат стандардите – пишува W-Magazine.

Back to top button
Close