УНИЦЕФ алармира за последиците од прекинот на наставата
Економските последици од пропуштеното во учењето ќе влијаат на намалена заработувачка во животот на децата од денешната генерација, а овие загуби не само што имаат тековно негативно влијание врз децата, туку ќе влијаат и врз нивниот живот во иднина и идниот економски развој на државата, стои во писмената реакција од Канцеларијата на УНИЦЕФ во земјава, од каде изразуваат сериозна загриженост поради продолжениот прекин на наставата во училиштата.
Оттаму повикуваат на преземање мерки со кои на децата од основното и средното образование ќе им се овозможи да ја надоместат изгубената настава, веднаш по враќањето во училишните клупи, за да се избегнат долготрајни штети по добросостојбата и продуктивноста на децата, додавајќи дека оваа учебна година учениците во земјава веќе пропуштија две недели настава поради задоцнетиот почеток на учебната година.
Според УНИЦЕФ, по враќањето во училиштата, најважно е наставниците да го оценат нивото на знаење на учениците и да им обезбедат настава приспособена на потребите и нивото на знаењата, а додаваат и оти треба да се размисли за мерки од типот на продолжување на времетраењето на наставата, организирање часови за надоместување на пропуштеното, приспособување на наставата за да се задоволат конкретните потреби од учење на учениците. На матурантите, пак, како што додаваат од УНИЦЕФ, ќе им треба дополнителна поддршка да го совладаат материјалот за да може непречено да го продолжат своето школување во повисоките нивоа на образование.
Во писменото соопштение, УНИЦЕФ ги повикува сите учесници во социјалниот дијалог пред сè да го имаат предвид најдобриот интерес за детето.