Внимавајте на одмор, драконски казни за возење со папучи
Во текот на летните денови, нашите навики за возење исто така се менуваат, зимските чевли ги заменуваат папучите, сандалите или апостолките, а некои дури возат боси. Иако звучи безопасно, отворените чевли можат да претставуваат сериозен ризик. Постои можност педалата да се заглави помеѓу ѓонот и стапалото, а во кризни ситуации секоја секунда е клучна.

Европските автомобилски клубови ги истражија правилата за возење чевли низ целиот континент и пронајдоа некои интересни разлики.
Во Белгија, Босна и Херцеговина, Данска, Финска и Луксембург – нема посебни ограничувања. Слично е и во Чешка, освен за возачите во јавниот превоз, кои мора да носат затворени чевли.
Во Италија, законот не забранува возење во апостолки, но има еден проблем: ако сте вклучени во сообраќајна несреќа, полицијата може да забележи дека сте носеле несоодветни обувки, а осигурувањето потоа може да одбие да ви исплати.
Германија, исто така, нема експлицитна забрана, но законот бара возачот да може безбедно да управува со возилото во секое време. Ова се толкува како препорака да се избегнуваат обувки без задна потпора, како што се апостолки или влечки. Во случај на несреќа, осигурувањето може да ја намали отштета.
Во Шпанија, ситуацијата е најстрога – возењето во апостолки или бос се казнува со 80 евра. Во Словенија, нема да ве казнат, но ќе ве предупредат да возите во патики или затворени чевли.
Во Унгарија и Холандија нема директна забрана, но во несреќа обувките можат да бидат фактор за утврдување на вината. Австрија има сличен пристап – нема казна, но ако полицијата процени дека несреќата можела да се спречи со носење различни чевли, може да се покрене постапка против возачот.
Велика Британија нема прецизно дефинирани правила, но законот бара обувки што овозможуваат безбедно возење – а можни се и казни. Хрватска, исто така, нема строги правила, но апелира на совеста на возачите, пишува Ревија ХАК.
Истражувањата покажуваат дека возењето во апостолки ги забавува реакциите и ја намалува силата на сопирање, што може да биде клучно за избегнување несреќа. И покрај тоа, постои реална опасност апостолката да се заглави во педалата, што може да биде фатално.