Дизајнерите на Барби загинаа во сообраќајна несреќа, Мател се прости со трогателна објава
Дизајнерите на Барби, Марио Паглино и Џани Гроси, загинаа во сообраќајна несреќа во неделата, а брендот на кукли напиша во почит: „Барби е подобра затоа што ја сакаа марката“.
Деловните и романтичните партнери загинаа откако 82-годишниот Еџидио Черијано, возејќи во спротивна насока на италијанскиот автопат А4 Торино-Милано, се судри челно со автомобил во Ломбардија, според италијанскиот новински медиум ANSA. Черијано возел околу четири милји во погрешна насока пред несреќата.
Амодио Валерио Џурни, вработен во банка, и неговата сопруга, Силвија Морамакро, исто така биле во автомобилот на дизајнерите на кукли, според италијанскиот медиум. Џурни починал, а Морамакро бил хоспитализиран.
Черијано, кој исто така загина во несреќата, ја обновил својата возачка дозвола пред две години, објави ANSA.
По несреќата, „Мател“, производителот на Барби, објави соопштение на Инстаграм: „Тимот на Барби е скршен од загубата на Марио Паглино и Џани Гроси, двајца ценети креатори и соработници на „Мател“ кои донесоа радост и уметност во светот на Барби како „Магнија2000“.
Компанијата „Магина2000“ на Паглино и Гроси, специјализирана за кукли по нарачка. Нивната работа им ја донесе наградата „Најдобар пријател на Барби“ од модната дизајнерка на Барби, Керол Спенсер, во 2016 година, според веб-страницата на дуото.
Двајцата се познати по нивните кукли од познати личности, меѓу кои беа пејачките Шер и Лејди Гага и актерките Сара Џесика Паркер и Софија Лорен.
Но, најзначајните кукли од познати личности што ги создадоа беа посветени на Мадона. Откако беа дел од лондонската изложба „Едноставно Мадона“ во 2009 година, Паглино и Гроси се сретнаа со пејачката лично на „Шоуто на Греам Нортон“.
„Нивната дарежливост беше безгранична, создавајќи безброј кукли што ќе бидат продадени на аукција за добротворни организации блиски до срцата на колекционерите“, се вели во соопштението на „Мател“.
Во 2015 година, двојката продаде на аукција една од нивните кукли на Националната конвенција на Барби за 15.000 долари за добротворни цели.
„Мател“ ја заврши својата изјава со пишување: „Барби е подобра затоа што го сакаа брендот, а нашата сакана колекционерска заедница е побогата затоа што ги познаваше и ја сподели нивната страст. Барби ја почитува нивната спомен со длабока благодарност