Одговор на ригорозна државна цензура: Кина им забрани на жените да рекламираат долна облека на онлајн платформите, тоа сега го прават мажите

Носејќи парче свилена долна облека, мажите во Кина почнаа да танцуваат на „Доујин“, една од најпопуларните платформи за споделување видео содржини во Кина. На овој начин тие одговорија на ригорозната цензура која ја спроведуваат властите во Кина, во овој случај против трговците кои продаваат женска долна облека преку Интернет, пишува „Си-Ен-Ен“.

Кина управува со еден од најстрогите режими на цензура во светот, од политички чувствителни информации до слики од женски тела кои се сметаат за маргинално стари. Неколку компании специјализирани за продажба на долна облека биле затворени откако прикажале женски манекенки, а нивната борба со цензурата на интернет излезе на виделина во јануари.

Ова ги поттикна мажите таквите реклами да ги снимаат они.

Во една снимка, која ја пренесоа бројни државни медиуми, сопственикот на продавница за женска долна облека вели дека едноставно се обидува да игра.

„Ова не е обид за сарказам. Сите се многу сериозни во врска со почитувањето на правилата“, рекол човек кој се претставил како Су.

Појавата на мажи во женска долна облека предизвика различни реакции во Кина.

„Па, што да правам ако сакам да промовирам и прикажувам женска долна облека? Многу е едноставно, ќе најдам маж што ќе сака да ја носи“, гласи еден коментар на „Веибо“, кинеска верзија на „Твитер“.

Патем, продажбата на женска долна облека е индустрија од повеќе милијарди долари, а таа доби голем поттик за време на тригодишните строги карантини поради коронавирусот.

Back to top button
Close