Wizz Air воведува „основна бизнис класа“ без дополнителни трошоци

Нискобуџетната унгарска авиокомпанија Wizz Air ќе започне со тестирање на таканаречената „основна бизнис класа“ на одбрани летови од декември оваа година, нудејќи малку повеќе удобност во рамките на својата стандардна услуга без дополнителни трошоци. Оваа иновација ќе биде воведена на пет рути, вклучувајќи летови до Лондон, Рим и Будимпешта.
Концептот е едноставен – во првиот ред од авионот, средното седиште ќе остане празно за да им се обезбеди на деловните патници повеќе простор и да се олесни качувањето. Михаел Делехант, виш комерцијален и оперативен директор, нагласи дека цената нема да биде драстично повисока.
„Што се однесува до цените на билетите, таа никогаш нема да биде поголема од цената за купување дополнително седиште“, рече тој на прес-конференција, додавајќи: „Намерата не е да се крадат пари“.
Иако билетите за овие специјални седишта ќе бидат поскапи, патниците сепак ќе бидат третирани исто како и сите други. Wizz Air, на пример, не планира да вклучи дополнителни освежителни пијалоци во повисоката цена. „Можеби ќе процениме дали ќе биде кафе или нешто едноставно“, објасни Делехант. „Повеќе се работи за ефикасноста на патувањето и малку дополнителен простор во авионот.“
Овој потег доаѓа околу шест години откако извршниот директор Јожеф Варади остро ги критикуваше традиционалните авиокомпании за нивниот висок јаглероден отпечаток преку нивните скапи бизнис класи. Воведувањето премиум услуги е тренд што го следат и американските нискобуџетни превозници за да се натпреваруваат со големите компании.
Делехант забележа дека сè уште има силна побарувачка за нискобуџетни летови во Европа, но дека пазарот треба да се развива. Во меѓувреме, Wizz Air се соочува со деловни предизвици, особено поради заземјувањето на авионите поради проблеми со одржувањето на моторите на Pratt & Whitney, што предизвика пад на акциите на компанијата за околу 25% од почетокот на годината.
					





