Чоколадото Милка ја освои наградата за најголема измама на потрошувачите во Германија
Германската организација за заштита на потрошувачите „Фудвоч“ ја додели овогодишната „награда“ за најзаблудувачки производ, таканаречениот Златен Виндбоител, на познатото чоколадо Милка.
Чоколадото „Алпско млеко“ сега тежи 90 грама наместо претходните 100, додека цената е зголемена од 1,49 на 1,99 евра, пишува германски „Велт“.
Пакувањето остана исто, па повеќето купувачи дури и не ја забележуваат промената.
Ова значи дека чоколадото е намалено, а неговата цена се зголемила за дури 50 проценти, што е јасен пример за тактиката што организациите на потрошувачи ја нарекуваат „shrinkflation“ – скриено зголемување на цената преку намалување на содржината на производот, изјави претходно споменатата медиумска куќа.
Одлуката за наградата ја донесоа повеќе од 58.000 луѓе кои гласаа онлајн, а Милка победи со најмногу гласови – 34 проценти. Производителот Монделез вели дека промените се должат на „драстично зголемување на трошоците за производство“, особено на цената на какаото. Сепак, „Фудвоч“ наведува дека просечната цена на чоколадото во Германија се зголемила само за осум проценти од почетокот на годината, додека цената на Милка се зголемила до 64 проценти.
Покрај Милка, во финалето за таа негативна награда имаше и други производи: леден чај од инфлуенсерката Ширин Давид (DirTea Glow), маргарин Рама, чоколадо за менструални болки (MenstruChocbar) и норвешки лосос од брендот „Fish Tales“. Потрошувачките организации бараат од германската влада да воведе јасни правила, како што веќе постојат во Франција и Унгарија, дека трговците на мало мораат посебно да ги етикетираат производите чии цени се намалени и зголемени.